14 november 2009

Weekend

Har nyss kommit hem från jobbet. Jag var väldigt godtrogen igår och struntade i att ställa klockan, eftersom Leon alltid vaknar runt 7.30 så skulle jag vara i god tid då till arbetsdagen. När jag väl vaknade av honom så kollade jag på klockan....9.30!! Jäkla unge och bestämma sig för sovmorgon när jag ska jobba! Haha...så det blev till att stressa i sig frukost och sen rejsa till sollentuna. En trevlig arbetsdag blev det i alla fall. Och när jag nu kom hem stod kaffet klart och Lill-fisen sover. Och när han vaknar så ska han och jag åka till sigtuna och träffa hans söta kusiner, det var väldigt länge sen jag träffade dom alla 3. Det fattas såklart 1 men han får man ta det lite försiktigt med. Sötisar!

Sen blir det nog en hemmakväll ala E & R. Lite game och sen nån bra film. R skulle på reunion idag med grabbarna från 9an ikväll egentligen, men det var så många som inte kunde så det blir inget. Mer mys för mig!



Jag tänker avsluta mitt hejdundrandes intressanta inlägg med att säga att jag har världens bästa sambo som verkligen finns när jag behöver honom som mest!

Älskar dig!!

Inga kommentarer: