26 november 2009

It´s on!

Rejsade ner till centrum vid 10 ikväll. Tomtenatta betyder ju oftast schyssta erbjudanden så jag passade på ;) Det blev ett par jeansleggings (R hatar dom) :P, ett linne och nu till det bästa: Elin har härmed köpt sig ett par träningsskor!! Och imorn ska jag köpa träningskort! Så nu kör vi!!! Tänkte försöka ta första passet i helgen så är nån sugen på att hänga med så är det bara att höra av sig. Jag älskar sällskap!

Nu är det i alla fall bara 2 arbetsdagar kvar på denna vecka och det är bara 7 timmars jobb så det ska nog gå bra det också. Annars händer det väl inte så mycket, ska nog förbi Tess en sväng imorn och fira hennes födelsedag, men det blir bara en sväng, eftersom jag ska upp tidigt och jobba på lördagen. Sen blir det bara lugnt, tvätta som vanligt på söndag, annars inga planer.

Nu ska jag dricka min julmust och sen lägga mig i sängen och njuta av min fina julbelysning jag satt upp ikväll, kunde inte hålla mig;)

Gonatt!

2 kommentarer:

Cali sa...

Vart ska du träna då?

Elin sa...

Cali: Har köpt kort på medley idag, och första passet är bokat till söndag :D