29 november 2009

Up up and away!

Jo planen var ju att bara vara hemma, men efter lite övertalning så hamnade jag hos M igår med en flaska vin. Vi pratade, hade trevligt, men tiden var sen så vi gick till Hästen och där bjöds det på god dricka. Jag kände att huvudvärken var påväg så jag ringde Z, och snälla liten hämtade mig och körde hem mig. Snäll pojke.

Idag vaknade Leon halv 7, och självklart min tur att gå upp. Det gick väl bra, men sen vägrade han ju somna igen, så vid halv 11 väckte jag R, jag var så trött så jag kände att jag svajade. Så han gick upp, nattade i 5 minuter, sen sov han. Jag somnade också, och nu är jag packad, påklädd och redo för att åka och träna vid 4. =) Sen är det barnmatslagning, tvätt och pyntning på schemat. Så tidigt i säng ikväll är nog önsketänkande, men vi får se.

Nu ska jag äta gröt med hemmagjord äppelmos med kanelsmak. Mums! (jag som inte ens gillar äppelmos)

Inga kommentarer: