16 november 2009

Monday morning

Sitter på jobbet, alldeles ensam, och det är faktiskt väldigt skönt idag. Brukar inte tycka om att sitta själv men just idag njuter jag av det. Har tänt ljus, bryggt kaffe och varit och köpt veckans frukt. Har skrivit ut lite material för veckan och nu har jag tagit paus på 5 minuter ;)

Leon har haft en riktigt jobbig natt. Han vaknade vid halv 4, gallskrikandes och ledsen och rädd. Mardrömmarna kanske börjar komma nu. Så upp och gå omkring med honom, men så fort jag la ner honom började han igen. Så det slutade med att han fick sova på min arm i vår säng. Det är så mysigt! Tyvärr sover man inte lika bra, men ibland är det värt det.

Jobbar bara till 16 idag, så sen blir det hem och vila lite tror jag så jag orkar med resten av veckan.

Det blev film igår i alla fall "9". En söt animerad film, ganska kort men alldeles lagom för en söndagkväll. Se den, jag tänkte i alla fall till lite på hur världen faktiskt ser ut.

Nu ska jag ta mer kaffe, återgå till jobbet så går dagen lite fortare kanske!

Have a good one!

Inga kommentarer: