04 november 2009

Kör på i 180!

Har jobbat i 2 dagar nu, börjar sent idag vilket är skönt på ett sätt men jag kommer hem så sent då istället. Jag tror att jag har varit lite för effektiv de här dagarna, och det kommer vara svårt att hålla samma tempo hela tiden, så jag får ta och tagga ner lite tror jag. Men det är roligt att jobba igen, mycket som man saknat och rätt häftigt att alla rutiner sitter kvar :)

Idag på förmiddagen har vi haft en dietist här från ett projekt som heter Early-STOP. Det handlar om barn till "tjocka" föräldrar och hur man kan påverka så barnet inte blir tjockis....kortfattat ;) Det ska bli väldigt intressant när det väl sätter igång, och jag hoppas vi kommer i den högintensiva gruppen, för då får man en personlig coach som hjälper till med kost, motion och sömn. Men vi får se, Leon måste fylla 1 först.

Vet ni? Snart är det helg igen! Jobbar idag och imorn, sen är den här!! Och jag måste komma på nåt att köpa till R till på söndag, det är ju farsdag då, och det är väl klart att han ska få nåt första året som pappa :D

Tips någon?

Nu ska vi nog försöka fixa nån lunch medan barnet sover, sen blir det jobb för min del!

2 kommentarer:

Sys sa...

Sätt en krita i handen på Leon och låt honom "rita". Klipp ut den finaste biten och sätt i en ram. Oslagbart!

peetraaa sa...

leon kan göra hand och fotavtryck på ett örngott och så kan man skriva "VÄRLDENS BÄSTA PAPPA" på! Finns och köpa färg på Panduro och örngott på ikea el hemtex =)