20 november 2009

helgen är nära!

Sitter på jobbet, åkte in tidigare då jag inte har någon kund idag och bara jobbar 3 timmar så klockan 12.00 börjar min helg!! Jag ska börja med att åka och göra av med lite av barnbidraget, Leon behöver påfyllning av både välling och blöjor. Sen ska jag träffa Kajsa, det var rätt länge sen nu ;)

Imorn blir det tvättstugan på dagen, har inte tvättat på 2 veckor och det börjar kännas, ni vet när man får börja använda "nödunderkläderna" :P Sen vill Linda gå ut en sväng på lördag, bara ta nåt glas och träffa lite folk, jo tjena, när jag och Linda är ute så finns det inget som heter lagom. Vi får se hur det blir, det beror helt på R och Leon. Men det skulle vara kul :D

Det är dom planerna jag har än så länge, får se om det blir mer.
Jag ska i alla fall fixa klart julklappen som har varit mitt projekt ett tag nu, jag tror den blir kanonbra :D !!

Nu ska jag fortsätta jobba så tiden går lite snabbare!

Heeejrrrååååå!!

Inga kommentarer: