05 november 2009

Nu börjar det komma ifatt mig

Inne på sista arbetsdagen den här veckan, och det är verkligen välbehövt, jag är helt slut!! Tror minsann att Elin har kört på lite för hårt, så jag ska verkligen försöka varva ner i helgen och försöka ta lugnare tag nästa vecka, men känner jag mig själv så kommer jag köra på då också, då är jag ju uppvilad ;)

Sen har jag inte hunnit med något annat än att jobba den här veckan, har kommit hem sent och den dagen jag slutade tidigt så skulle ju R iväg. Men jag hoppas kunna leka med nån i helgen, då är jag ju alldeles ensam både lördag kväll och söndag dag...så vill nån så kan jag :D

Nu ska jag nog jobba lite så jag kan åka hem sen med ett gott samvete och känna mig stolt över att jag har bidragit med massor den här första veckan!


Inga kommentarer: