25 november 2009

Inspiration!

M skrev för ett tag sen att det var dags, men att det fanns en rädsla. Jag har känt samma sak i många år, och ekonomin för det har inte funnits heller. Men idag, när jag gick från kund tänkte jag att nu är det dags! Så jag tog tag i det och bokade tid och på onsdag får jag domen! :S Det kommer nog bli fasligt dyrt, men det är ett pris man får betala när man struntat i det i så många år....men...ett "bright smile" är absolut värt det!
Och om ni inte förstått än, så är det tandläkaren det handlar om. ;) Sen visade det ju sig att man får pengar från staten också, så jag har i alla fall 600:- gratis, det är en bit på vägen i alla fall.

Nu ska jag skriva lite jobbgrejer, sen är det matshopping på schemat.

Avslutar med att säga: Grattis Tess på födelsedagen! bara 1 år kvar till 30 ;)

2 kommentarer:

Maria Flinck sa...

Bläääääääääääääää....

Anonym sa...

Hi hi kollade in din blogg nu... Tack för gratulationen!!! hi hi å du... ja e bara 20 år... kraaaaam