24 november 2009

Trött!

Det är en lång vecka på gång. Har tack och lov jobbat den långa dagen redan, men det är fortfarande 5 dagar kvar innan jag är ledig en fjuttig dag :( Leon har haft en grinig morgon, så just nu sover R innan jag måste åka till jobbet.

Helgen var okej, var mest trött, men lördagen bjöd på utgång med Linda, och det slutade som det brukar, men det var trevligt i alla fall. Söta C och A var ute också, och L med sin flickvän ;) Hahha!

Jag måste hitta nåt bra och billigt jag kan sysselsätta mig med, träna alltså, men det mesta kostar för mycket och det är så förbannat tråkigt att göra det själv, men jag tror att jag skulle  må bra av det ;)

Nu är det kaffedags, sen åker jag till min pratkvarn!

2 kommentarer:

Maria Flinck sa...

Ja o c ska börja träna! häng på oss, c behöver någon som e seriös o de är jag. :) häääng påååå! ;D

Elin sa...

Vart och när!? Tänkte på mina puckade arbetstider... ;(