15 november 2009

Sunday

Den här helgen har bara flugit iväg känns det som. Har knappt hunnit landa så är det måndag snart igen. Fredagen blev inte alls som jag tänkt mig, var inte alls på humör för att träffa nån så jag tog ut det på badrummet istället, så nu är det rent i alla fall. Igår jobbade jag som ni tidigare läst och sen åkte jag till sigtuna ett par timmar. Leon sov väldigt länge på eftermiddagen, så det blev bara en snabbvisit. Sen åkte jag hem och vi kollade på film, (500) days of Summer. En mysrulle, tyvärr var jag så trött så jag somnade från och till, men den är absolut sevärd. Och imorse vaknade Leon vid 8 på ett strålande humör. Det är så härligt att vakna till. Vi har lekt lite, kastat boll och myst i soffan framför Pokemon ;) Sen somnade han vid 10 och då passade jag på att hoppa in i den rena duschen och sen väckte jag R på bästa sätt. Nu har jag varit och handlat Saffranssnäckor och kaffet blev nyss klart, så en fika hinner vi nog med innan R åker till Fotomässan med sin bror. 

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Kanske går ner en sväng till M om hon har lust. Får se sen.

Bye now!

Inga kommentarer: