10 november 2009

Hoping

La in önskemål om ledighet igår till chefen. Har några helger framöver som jag skulle vilja vara ledig då de redan är planerade. Dels helgen 3-5 december, då vi ska till dalarna och fira morfar som fyller 90 år. Jag känner att jag verkligen vill åka då jag missade mormor innan hon försvann och man vet ju aldrig hur länge de gamla är med oss. Sen är det ju förhoppningsvis lite kusiner som också åker upp då, märkligt att man ses så sällan även fast man bor så nära varann.

Den andra helgen är 11-12 december. Obligatorisk kryss står på schemat! Och det är klart att jag vill åka med! Av alla kryssar har bara 1 varit tråkig, och det har ju blivit ett gäng de senaste åren.

Så jag hoppas att chefen kan plocka bort de passen jag har dom helgerna. Det handlar bara om 7 timmar och det är ju inte så svårt att jobba igen om det skulle behövas.

Idag är det en rätt bra dag. Jobbar 10-14 och sen vet jag inte riktigt vad som händer, är öppen för förslag :)

Have a nice one everyone!

6 kommentarer:

Sys sa...

Nej, men ska du evt passa Simon på fredag? Min Simon? Får jag passa Leon då? ;-)
Vi hinner väl ses lite...?

Elin sa...

Sys: ja du ska väl iväg på dan så jag tänkte om du ville ha hjälp några timmar...mamma nämnde nåt om det, och jag är ledig så Radek tar Leon ;)

Sys sa...

Nej, det är på måndag jag ska iväg... Men det hinner vi snacka om när jag är på svensk mark. Längtar efter att se Er!
Kramar!!!

Maskinen sa...

Helt okej før Chefen!
/Chefen

Elin sa...

Chefen: Tack ;) Det var fint av dig!

Maria Flinck sa...

Obligatoriskt it is!!!!