07 november 2009

Nåt klatchig grått

Det kan väl kalla vädret idag? Verkligen skittråkigt.

Hade tänkt åka och sjunga med Kajsa igår, men jag var på tok för trött så det blev en kväll på soffan istället. Riktigt skönt. Leon somnade inte förrän vid 22 igår så det var nog bra att vi var hemma båda två, han är lite grinig nu, så det är möjligt att det är nya tänder på gång.

Idag ska R till sin mammas land hela dagen och sen ska han till O på partaj, så jag tänkte att jag åker ut till mamma och pappa idag, bara är och lånar tvättmaskin om jag får ;) Leon har kissat igenom 2 nätter nu så jag ska byta blöjmärke.
Sen blir det bara hemma ikväll och imorn ska vi åka till ikea och köpa lådor till Leons nya hylla som han fått av M. Tusen tusen tack gumman!!


Sen ska vi på kalas hos R´s bror, hans dotter fyller 17, så vi ska försöka komma på vad vi ska köpa till henne. Det är så jäklans svårt att komma på nåt bara.

Nu vakna båda två så det är bara att köra igång dagen då :)

1 kommentar:

Maeia R sa...

Det va så litr så gumman allt för söta lilla Leon. Måste verkligen ses snar kramar