08 oktober 2012

Some days...

Jo jag gick till läkaren igår. Temp, stick i fingret och lyssna på lungorna, tog väl 5 minuter och fick bara den vanliga domen, virus. Fick i och för sig Cocillana för hostan, men än så länge har den inte hjälpt, förutom att jag blir väldigt trött. Så vi får se hur aktiv jag är på morgondagens konferens.

Annars var helgen okej. Har jobbat, men det blev en väldigt trevlig kväll i lördags med Millan. Massa dans och skratt. Och efter min första utekväll i heels på jag vet inte när, så var fötterna väldigt ömma igår.

Veckan som kommer hoppas jag går snabbt, jobbar bara 3 dagar och sen är det helg igen. Får se vad den bjuder på.

Annars händer det nog inget intressant. Jag pinnar på, låter masken vila ibland, men allt som oftast är den på, men nån dag snart kommer den få åka  av för alltid hoppas jag. Och den enda som lyckats få av den är i fel land, men hon kommer snart, och då slänger vi den tillsammans om den inte redan är nerslängd i en brinnande tunna.

Ska ta mig lite kaffe, en ipren och försöka andas lite innan Leon ska hämtas.
Ses och hörs då!

Inga kommentarer: