08 oktober 2012

Back to reality

Skulle se nya serien på svt1 idag, "Torka inga tårar utan handskar", men verkligheten kom i vägen. Så det får bli min nattliga aktivitet på jobbet imorn. Jag lär ju inte kunna sova ändå, och räcker det inte med att titta på den så får jag dejta Mr. Grey. Det går inte snabbt för mig att läsa men bra är den. Och det hjälper mig att hålla igång engelskan, eftersom jag nu läser den på det språket. ;)

Men nu är det dags att ta sig i säng, för imorn blir det upp tidigt och duscha, eftersom jag inte hann med det idag. Sen blir det tidig lunch med min finfina kollega A. Ska bli trevligt med lite tid utanför jobbet, även fast det bara är nån timme innan vi börjar. Kanske kan synka våra scheman också så vi kan få till vår "personalvårdsdejt" ;)

Så, i med Cocillana och ner i bingen för nu ska här sovas!!


Ett litet Quote bara: "Don´t judge my choices without understanding my reasons"

Natt natt!

Inga kommentarer: