17 oktober 2012

Hej helg!!

Jobbar en timme till....ish. Sen har jag helg! 2 härliga dagar ska jag vara ledig och bara tänka på mig, mitt och de mina!
Ska studsa ner till gymmet imorn och svettas lite, det förtjänar jag tycker jag, efter en höst av snor hosta och förkylning. Så nu ska jag trimma och "fitta" till mig ;D hehe

Och på fredag ska jag och Leon mysa hela dagen. Tvätta såklart, men sen ska vi ut i "trollskogen", som han kallade det förra veckan. För det är ju faktiskt så att det är trollen som lagt alla stora pinnar i högar i skogen. Faktiskt! ;)

Ikväll blir det gamenight! Det var länge sen, tror händerna är lite ringrostiga, men efter nån timme med handkontrollen så är vi nog bästisar igen. Får se om jag gillar spelet, ratade det för några månader sen, men det kan ha olika anledningar. Så ikväll intar jag rollen som Lara Croft! Snygg cool smidig! Hahha

Jo jag är på rätt bra humör idag. Och inget! ska få sänka det, så det så!

Ha en grym kväll alla!
Puss puss!


Inga kommentarer: