29 oktober 2012

Händelserik

Oj oj vilken helg. Fredagen var riktigt tung. Massa vänner tog avsked av den finaste av dom alla. Det var riktigt jobbigt, trots att vi inte var bästa vänner, så kändes det tungt att se och känna all sorg över att hon är borta. Men hon kommer leva kvar i allas hjärtan och vi kommer alla till sist minnas henne med ett leende.
Kvällen spenderades på jobbet. Det var tänkt att bli en lugn kväll men jobbar man med människor vet man aldrig vad som händer.
I lördags firades L och C. En riktigt kul kväll med massa skratt och dans. Pratade även med mina fina i England, som jag saknar dom allihopa!
Och igår var det söndag. Sov halva dagen, Leon kom hem efter en finfin dag i sigtuna, han var så nöjd. Vi spenderade dagen tillsammans, lekte, bakade bullar och kollade på film. Kvällen spenderades i sängen. Både jag och R var helt slut så vi kom i säng före23, vilket inte är vanligt och jag tror att jag somnade väldigt fort.

Den här veckan är oviss kan vi väl säga. Jag jobbar natten idag, slutar kl 16 imorn. Sen vet jag faktiskt inte hur jag jobbar. Får kolla det sen :)

Nu är det i alla fall dags att sätta på någon form av fejs och sen börja bege sig mot Solna och se om magvärken är befogad eller inte.

Ha en fab dag alla!

Puss

Inga kommentarer: