11 oktober 2012

Snart helg

Jobbar sista passet den här veckan. har egentligen tusen saker att göra, men råkade baka en äppelkaka istället. Så den ska vi smaka på snart ;)

Annars är det faktiskt ganska bra. Var på Rusta igår och handlade lite nya ljuslyktor, så i helgen ska vi hjälpas åt att sätta upp lite hyllor och fixa så det kan bli lite höstmysigt hemma. Kanske till och med få upp gardinen i sovrummet. Jag menar vi har ju bara bott där i 4 år ;)

Förhoppningsvis vill M. leka med mig och Leon i morgon. Sen på kvällen ska jag ner och prova den lokala karaoken. Får se om det är nåt att ha. Annars får jag fortsätta åka till märsta och Frederic. Det kommer jag nog i och för sig göra ändå.

Annars blir det nog lugnt i helgen. Hoppas på att Z och M vill plocka lite svamp med oss någon dag. Vi får se vad det blir för väder och om det finns någon svamp kvar.

Nä dags att göra vaniljsås, skriva lite dokument och sen fika. Älskar mitt jobb, just nu i alla fall.

Ha det toppen där ute!

Puss

Inga kommentarer: