04 oktober 2012

Overtime baby

Har varit hemma hela veckan, fram till idag. Har sovit och sovit och sovit. Och kollat ikapp mig på Greys Anatomy, denna fantastiska serie. Men idag bar det av till jobbet, och varför inte jobba över då? Började egentligen kl 15.00 idag, men snäll som jag är så var jag här redan kl 8.00 i morse, och jobbar hela natten fram till kl 9.00 i morgon. Har knappt sovit inatt heller eftersom jag hostar så förbannat, så efter middagen så höll jag på att somna i soffan.

Det är lite segt att komma in i alla rutiner igen när man varit borta ett tag, men det gick tillslut i alla fall. Fick dessutom sitta med på en intervju i morse, vi söker ju folk. Vilket var ...... intressant. Typ.

Helgen ser rätt lam ut. Imorgon ska jag dejta tvättstugan och sen jobbar jag hela helgen, ja det suger, men så är det ibland.

Nu hoppas jag bara att min fantastiska kollega blir frisk snart så hon kan hjälpa mig med höstförnyelse, och som jag skrev till henne, över 1 glas vin.....eller 7 ;)
Jag trivs så fruktansvärt bra med det arbetslag vi har idag, skulle vilja ge guldstjärnor till er allihopa.

På hemmafronten då? Jo, det är bättre, går framåt så vi får se hur vi kan lösa allt. Nysta upp alla lösa trådar. Vi får se.

Nu är det dags för en het dejt med Mr. Grey innan jag släcker lampan och försöker sova innan hostan attackerar mig igen.


Inga kommentarer: