05 oktober 2012

25 timmar senare

Har nyss kommit hem efter mitt 25-timmars pass. Är förvånansvärt pigg trots att jag knappt sovit.
Annars vet jag inte hur jag mår riktigt. Allt är en enda röra och går på högvarv. Känner mig förvirrad och vilsen, fast ändå inte. Det enda jag är säker på just nu är att jag är nöjd med mitt skoinköp. Har äntligen fått tag på ett par schyssta stövlar, som faktiskt både passar i fot och vad. Det har annars varit mitt stående problem. Men med 14 kg borta så gick det.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen dock. Funderar på en promenad i solen, skingra alla tankar lite. Eller kanske träffa nån, få prata lite kanske hjälper. Bara få civilisera sig lite, och inte bara sitta själv vore kanske nåt.

Sen söker jag ett svar, men det är svårt att få det när man inte kan hitta den som har det. Kanske får avvakta bara, vänta och se.

Nu blir det ite kaffe i alla fall så kanske hjärnan kommer igång också efter ett tag.

Inga kommentarer: