30 december 2009

The year

Har kopierat denna lista från en annan sida, kan inte låta bli ;)


Årets kärlek: Leon såklart!! Han tar den största platsen i mitt hjärta!

Årets svin: Haha. Har väl ingen direkt som varit ett svin men vissa kan ju inte bete sig som vuxna människor. Typ A.

Årets låt: Oj, eeuhm...Mariah Careys version av I wanna know what love is, fick mig att rysa varje gång

Årets fest: Höstkryssen med Maria! 

Årets ångest: Alla kilon som fortfarande sitter där

Årets nyfunna vän: Får nog säga ingen, har kvar de jag behöver och vill varken ha fler eller färre

Årets förutsägbara: Att Obama skulle vinna valet. (visst är jag kulturell)

Årets samtalsämnen: Vänner som inte är riktiga vänner, som inte kan stå sitt kast

Årets chock: Att T inte var den jag trodde.

Årets förkrök: White wine, same as every year

Årets konstigasteAtt jag dricker rödvin, och kan längta efter en Ripasso

Årets spel: PS3, Halo såklart (fast på Xbox då)

Årets film: The Notebook

Årets hak: Marias lägenhet ;)

Årets köp: Måste nog säga den lilla svarta, har bara använt den 1 gång men fin är den :)

Årets minneslucka: Har aldrig haft faktiskt! :D

Årets outfit: Mina storpolos och leggins

Årets bästa: Att jag börjat träna och faktiskt njuter av varje sekund!

Årets saknad: Andrea, alltid Andrea! Och syster! Syster är saknad varje dag!

Årets tripp: Bilsemestern till Danmark, med en tapper soldat som höjer allt humör med sitt skratt!



Årets största: Att vi blev 3! Äntligen är min familj påväg att bli komplett

Årets bästa vänner: Maria, Maria, Andrea och mina allra bästa vän Radek! <3

1 kommentar:

Cali sa...

Haha det är lugnt! :)