28 december 2009

Nu har jag tid igen. Julen har varit lång och trevlig, men det är så skönt att det är över. Leon har fått massa fina julklappar och vi också för den delen.

Den där mellandagsrean är nog nåt vi hoppar över i år. Pengarna måste sparas (om det blir några över när räkningarna är betalda) Jag fick mig i alla fall 2 tröjor igår, som jag velat ha i flera månader, och nu var det halva priset på dom så det var ju bra. Men mer blir det nog inte.

Snart ska jag åka ner till gymmet och göra av med de extra som man fått i sig under de här dagarna, sen vet jag inte. Kanske träffa M om hon har tid och ork och lust efter jobbet.

Leon har varit lite grinig (underdrift), men det är förståeligt, då tand nr 4 är påväg ut. Stackarn verkar ha så ont så. Men det går ju över som tur är.

Nu ska jag försöka få igång internetbanken igen, eller rättare sagt hoppas på att de fixat störningen så jag kan betala min räkningar.

Inga kommentarer: