16 december 2009

Det är nära nu

Jobbar ikväll och 2 dagar till, sen har jag semester i 2 långa härliga veckor!
Jag hoppas dom inte går allt för fort och att vi får behålla snön hela tiden.

Leon har fått en pulka idag! En röd, fin en ;) Så R skulle ta ut honom på en åktur idag, får se om det tagits några bilder av det. Själv sitter jag på jobbet. Har storstädat kontoret, kollat lite på olika sidor om gratis aktiviteter för våra kunder, mailat lite, gjort en film på familjen som alver, bloggar, sitter på fejjan, kollar klipp på youtube....ja har man inget annat för sig så. Jag ska snart ut och flytta på lite bilar, men jag väntar ett tag till. Jag menar jag har ju faktiskt 3 timmar på mig att göra det ;)

Sen sitter jag och suktar på aladdinasken som chefen ställt på bordet. Har faktiskt smakat en och annan, men jag försöker stå emot :P

Nä, kaffe ska det göras också, så jag ska ta mig ur min fina arbetställning (fötterna på skrivbordet, tangentbordet i knät, mysbelysning på) och gå 3 meter till kaffebryggaren och slå på den. Timern måste vridas också...

Effektiv arbetsdag var det här!

Inga kommentarer: