03 december 2009

Julbordet får avsluta

Sitter på kontoret och väntar på en kollega. Tog en härlig promenad från kunden idag, då jag lämnade bilen hemma. R och Leon fick minsann köra mig till jobbet idag.
Jag bara älskar när frosten biter tag i kinderna, solen som skiner och när det är sådär lagom kallt, så man inte fryser men man blir fortfarande alldeles varm om kinderna när man kommer in. Typ "en dag i skidbacken-känslan".
Vi ska sedan till Kaknästornet på julbord med hela jobbet. Kul, och framför allt gott :) Det får avsluta arbetsveckan, som har varit helt okej, är väldigt trött men det blir väl så ibland. Om jag inte är för mätt ikväll så ska jag försöka få med mig M ner på ett pass i gymet, kan ju va skönt att träna bort allt gott :P




Ikväll ska jag annars packa. Leons väska är nästan klar, kläderna i alla fall. Min är inte ens påbörjad. Ma och Pa kommer och hämtar mig och Leon imorn bitti för en tripp till morfar som fyller 90 år! Ska bli mysigt att komma upp till ljuvliga dalarna! Och om det blir som jag tror så kommer alla mina kusiner vara där också! Har inte träffat dom alla på en gång på väldigt många år. Märkligt att man inte kan ses oftare när man bor så nära varann.

Nu ska jag försöka få i mig nån macka innan vi åker iväg.

See ya!

Inga kommentarer: