13 december 2009

So tired

Kryssningen vart sådär. Sällskapet var väldigt bra, men min kväll slutade klockan 23 med migrän. Så något partaj blev det inte. Men efter 12 timmars sömn så var jag på topp igen. Köpte parfym med mig hem, och en vikingbåt till Leon. Han blev jätteglad! :D
Kvällen igår blev, halvsovandes på soffan och sen helsovandes i sängen. Men idag är det andra planer. Jag och Leon har varit ute på promenad, hämtat M´s julklapp, som Leon köpt alldeles själv ;) Sen blir det träning vid 16 och sen tvättstugan, som vanligt på söndagar.
Sen börjar nedräkningen. Jag jobbar 5 dagar, sen har jag underbar semester i 2 veckor! Det ska bli sååå skönt, efter alla hästpass, som det blivit nu de senaste veckorna. Som tur är upptäckte jag lite småfel på nya schemat, så efter att de ordnats, så blev schemat mycket bättre. Så det ska nog bli en bra början på nästa år i alla fall.

Nu ska jag vila lite, äta nåt och sen åka ner till Medley.

Får se om M kommer sen på ytterligare en promenad.

Inga kommentarer: