17 december 2009

Längtar!

Imorn är det fredag! Vilket betyder att klockan 16.00 går jag på semester! Välbehövt, välförtjänat och skönt framför allt! Vi har planeringsdag imorn, vilket betyder att jag ska ta bilen till frösundavik, efter att jag hämtat upp Ia som förhoppningsvis kommer med tåget, som förhoppningsvis kommer i tid och förhoppningsvis kommer vi i tid till mötet och slipper sitta i köer.
Varför heter det rusningstrafik när alla ändå står stilla? 


Jag hoppas i alla fall att dagen blir bra och att vi kommer fram till en bra plan för nästa år.

Gud jag är så trött så jag inte orkar komma på vad jag skulle skriva från början...jaja...jag ska gå och sova snart i alla fall, är lite frusen efter att ha skrapat bil ungefär 1 gång i timmen idag.

Undrar om jag får julklappen från jobbet imorn också?

Sleep tight!

1 kommentar:

Sys sa...

Jo, nu har du förtjänat lite semester. Men kör nu fösiktigt i snöyran - det lönar sig ju aldrig att stressa...
Jag fick träningskläder i julklapp från jobbet... :-)