18 december 2009

Lovely

Nu har jag semester! Det är så härligt! Dagen har varit givande och farmor har varit barnvakt för första gången, och det hade gått jättebra, så vi får se om jag och R kanske kan gå på bio nästa vecka för första gången på 10 månader! Då vill jag nog se Avatar. Har ju gillat James Camerons andra filmer så jag hoppas på den här också.

Annars ska jag spendera semestern med att köpa julklappar, fira jul och sen mest vila. Leka lite i snön med alla andra barn och bara njuta.

Just nu sitter jag ensam i min stora soffa. Leon sover och R är på julbord på sitt jobb, och han blir nog sen som det ser ut. Jag ska bara sitta under filten, kanske kolla på nån film, och känna att det är okej om jag somnar ifrån. Man får det om man är själv ;)

Nu blir det te i alla fall, har nyss varit ute i kylan och tagit en cigg, blir nog sista för kvällen, det är för kallt!

Bye now!

Inga kommentarer: