02 december 2009

Har fått domen

Idag har jag varit hos tandläkaren och fått min dom. Måste väl säga att det inte alls var så farligt som jag trodde det skulle bli. 2 hål ska lagas, 1 visdomstand ska dras, och bettskena ska inköpas. Så visst kommer det kosta, men för att inte ha varit där på 9 år så tycker jag inte att det är så illa.

Annars har jag träningsvärk, en ordentlig sådan. man kan väl säga att jag känner att jag lever. Armarna kommer inte långt över huvet idag, och att sätta sig i bilen är en pärs varje gång. Men det är det värt!

Har nyss gått en promenad med chefen i minusgraderna, riktigt härligt. Så nu är jag redo för ännu en dags dokumentation med kaffe och mörk choklad med mintsmak!

Just det. SEMESTERN ÄR BEVILJAD! Så nu blir det kryss med alla mina älsklingar!!

Inga kommentarer: