10 december 2009

Feels like never ending story

Sitter på jobbet. (Undrar hur många inlägg som börjar så?)
Just nu känns det som att dagen är oändligt lång. Men egentligen är det bara 5 timmars arbete kvar, sen 1,5 timme på gymmet, och sen hem för helg. Jag skulle ha tränat imorse, men jag hade så svårt att sova inatt, och katterna levde highlife så jag orkade verkligen inte gå upp. Men jag tar det senare idag istället, väskan ligger ju i bilen så nog ska det bli av alltid.

Jag har fått en uppgift av chefen, som verkligen är något att bita i. Och lyckas jag så kan jag klappa mig på axeln och vara riktigt stolt. Vi får se, har abara så svårt att komma igång. Jag vet ju precis vad som ska göras och hur det ska vara, men att komma igång, och göra allt i rätt ordning, och få det snyggt och sen få det "okejat" från HK. Det blir spännande att se.

Nä, nu fryser jag, så nu blir det te och en pepparkaka!


Inga kommentarer: