18 november 2011

Working girl

Sitter i soffan, klockan är inte ens 9.00 och jag sitter här, väntar på kaffet och kollar på nyheter. Jag borde gå och lägga mig igen, men jag har ingen lust. Jag jobbar natt idag. Första natten på jobbet, det blir spännande att se hur det ska gå, jag som knappt kan sova när R inte ligger bredvid. Men det får lov att gå bara.

Igår kom jag och Leon hem från mina föräldrar efter ett par mysiga dagar. Vi avslutade med att åka till Steninge på julmarknad. Det blir liksom lite verkligare när alla dessa marknader kommer igång, i kombination med kylan och helst snö, men den får vi uppenbarligen vänta på. Leon var helt slut när vi kom hem, och han avslutade med en dusch tillsammans med pappa. Det är helt underbart att höra deras skratt tillsammans :)

Imorn går jag av klockan 10 och förhoppningsvis har jag fått sova så jag kan spendera hela dagen med min fina familj.

Nu är kaffet klart så nu ska det njutas :)
Ha en skön dag där ute alla och kör försiktigt ni som åker bil! Det är halt idag!

Inga kommentarer: