28 november 2011

Lite sent

Jag har som sagt jobbat hela helgen. Det tyngsta har varit att bara ha fått träffa Leon 2 timmar på 2 dagar. Men det tänker jag ta igen nästa helg. Annars har det varit en bra helg med massa skratt och massa trevligt sällskap.
Tyvärr har jag inte hunnit med att pynta hemma, men det tänker jag ta tag i idag, så vi får lite adventmys här hemma. Ljusstaken var enkel att ta fram igår, den stod ju i garderoben. Men resten ska hämtas från förrådet. Sen ska jag bara mysa med Leon och R ikväll. Jag har saknat dom massor den här helgen.

Nästa helg hoppas jag att M och T vill och kan gå på dubbeldejt med oss! Det vore kul, jag menar det var ku ett tag sen jag träffade M, och T också såklart. Och dejt har jag aldrig varit på, haha!
Sen ska vi på kalas i stan och kanske på fika i Sigtuna på söndag. Så som ni ser är nog helgen ganska fullbokad, men det gör inget när man får umgås med de bästa.

Ha en skön dag nu!!

Inga kommentarer: