16 november 2011

Sheer Joy

Jag är en otroligt dålig bloggare...men jag har helt enkelt inte tid. Jag prioriterar andra saker just nu, och lever livet. Njuter varje stund. Jobbet är helt fantastiskt! Jag får verkligen utlopp för idéer och kompetens. Jag har fantastiska kollegor och en fantastisk chef. Lokalerna är helt nya och vi ska få lägga vår personliga touch, när vi får tid. Det är mycket nu, alla rutiner ska sättas, mycket ska köpas in, material ska läsas och vi ska dessutom lära känna varandra och såklart de som ska bo där. Möten ska bokas, utföras och dokumenteras. Schemat ska rulla, timmisar ska introduceras och vi också. Dagarna går alldeles för fort, men på nåt sätt så känns inte stressen lika påtaglig som på förra jobbet.

Hemma rullar det också på. Leon är min stjärna! Han får mig alltid att le och jag förundras varje dag av hur han växer och utvecklas till en fantastisk person. R är min trygghet och kärlek!

Just nu sitter jag i soffan och dricker en kopp kaffe. Jag har min helg nu, ska ju jobba första nattpassen i helgen. Det ska bli spännande. En utmaning att sova utan familjen.

Imorn ska jag och Leon ut till Sigtuna och leka med mormor och morfar. Det ska bli mysigt.

Så nu är samvetet lite renare ;) ska försöka bli bättre.
Ha en kanonad där ute i kylan! Puss!!

Inga kommentarer: