06 november 2011

An era to its end

Idag var sista dagen på jobbet. 5,5 år har jag jobbat där. Överlag har det varit en av de bästa erfarenheterna jag fått. Men nu är det slut och imorn är det Elin som tar tåget till nya jobbet! Ska bli såååå härligt och roligt. Lära känna nytt folk och lära sig arbeta med nåt nytt, fast ändå inte, grunden är ju den samma.
Helgen har kantats av jobb och kvällsmys. I fredags var Z och M här på lite vin och mys. Riktigt trevligt! Vi fick en tidig julklapp bestående av en tomte....i latex...hur ska det tolkas? ;) Och igår åkte jag till Rosis på kvällen, vi drack lite vin och gick sen ut och dansade. Kan ju säga att det säkert är 1 år sen vi gjorde det sist. En härlig kväll med härliga människor.
Nu sitter jag i soffan, har både tvättat och bakat nu. På kvällskvisten, så jag hoppas mina nya kollegor gillar cupcakes ;)

Radek sitter och spelar Uncharted 3, ett spel vi båda gillar. Det är lite som en matiné hela spelet, där du är huvudpersonen. Det gillas. Nu vankas det glass och te innan sängen kallar så jag är pigg och rask i kropp och huvud i morgon. För då smäller det!!

Puss och kram alla mina fina!

Inga kommentarer: