16 november 2011

"Ja bill inte bada"

Så här är det. Jag har en son som inte gillar att bada, eller att duscha. Men idag, när vi kom till mina föräldrar så sa han nästan genast att han ville duscha. Och som förälder gäller det att passa på när tillfälle ges. 
Han duschade före middagen, och efter....så vem vet, det kanske är badkaret som inte passar herrn, eller så är det helt sonika bara det att det är roligare när man inte är hemma. 


Nu sover den lilla, vi vuxna ska ta ett glas vin och kolla på "Bron" som förövrigt är en helt fantastisk serie som går på Svt1. Huvudrollstjejen har AS. det sägs aldrig, men efter att ha jobbat med dessa människor så länge som jag har så är hon en klockren AS-are. Grymt bra jobbat :) Sen att hon har precis allt man kan ha i symtom, är en helt annan sak, men hon gör det oerhört bra. Sen att serien är kanon i sig är ju ett plus. Jag är fortfarande inte helt säker på vem som är mördaren. Det är ett bra betyg.

Titta nu har jag bloggat 2 gånger på 1 dag, inte illa! :)

Dagens ord: FANTASTISK! 





Inga kommentarer: