23 november 2011

Dagen går ändå

Har varit och hälsat på Bönan idag. Hon växer och blir stor, men är ju bara 6 veckor, och så söt :)
Har även hunnit med att vara på både rusta och öob. Har köpt lite pyssel och en och annan julklapp till Leon, och en ny adventsljusstake. Vet dock inte när jag ska ställa fram den då jag jobbar 9-22 både lördag och söndag. Men det blir nog bra :)
Ska strax gå till dagis där det väntas julpyssel nu på eftermiddagen. Tror jag, om jag inte minns fel.
Idag köpte jag även fingerfärg :) vet inte om det ska b en julklapp eller om vi ska slänga ut en rulle papper redan ikväll och leka hela familjen, vi får se.

Annars får det bli en lugn kväll, börjar tidigt imorn och jag tror det är dags att börja ladda så jag orkar jobba hela helgen igen.
Till middag tror jag det får bli latmansvarianten, soppa på burk ;) tur att det är gott i alla fall.

Pratade lite med Andrea igår. Guud vad jag saknar henne! Så jag hoppas verkligen de kommer hit i januari. Hoppas allt klaffar så vi kan busa lite, som bara vi kan :)
Hittade en quote igår, som passar rätt bra just nu: Sometimes your only friend is you...det får avsluta dagens..
Ha det gott!!

Inga kommentarer: