04 november 2011

Candle in the wind

Var på afterwork igår. Sista kvällen med gänget. Det var både gott och trevligt. Pratade gamla minnen och hur allt har varit. Jag kommer faktiskt sakna dom, mina fina fantastiska kollegor.

Idag är jag ledig, M var förbi en sväng på en kaffe och massa prat. Vi ses inte så ofta men det gör inget, för hon finns alltid här ändå på nått sätt.

Helgen består av jobb, jag drog nitlotten kan man säga så jag avslutar med att jobba helg. Suger men va gör man.

Känner att jag mest blajjar, och har egentligen inget vettigt att skriva, så jag slänger upp lite härliga bilder istället.





3 kommentarer:

Maria Flinck sa...

Jag är bara ett samtal bort tänkte jag skriva men skriver jag är bara ett sms bort istället! ;) Älskar dig!

Elin sa...

Älskar dig oxå ju! Hoppas vi kommer ihåg middagsdejten nästa vecka ;) Puss!!

Maria Flinck sa...

Jaaa just de!! De får vi inte glömma! Ska kolla när ja ska göra naglarna me Linda så återkommer jag med förslag på dag. :)