21 november 2011

Home sweet home!

Efter att ha försökt sova på jobbet två gånger, men misslyckats kapitalt, så är jag såå lycklig över att få ligga här, i min säng. Man kan ju undra hur man kan längta till något som man får ont i kroppen av. Men det allra bästa är att få somna och vakna till R's andetag. Att få känna honom här brevid mig. Att kanske få vakna av att Leon smiter upp brevid mig och lägger sina kalla små fötter mot mamma. R kallar mig för levande element. Leon kanske tycker det också :)

Det här kommer bli en tung vecka. Är bara ledig onsdag, och har dessutom den jobbiga helgen med långpass båda dagarna. Men sen kommer 4 veckors lugn...hoppas jag;)

Nu är det dags att krypa ihop under duntäcket och sova. Imorn är det frisör och konferens på schemat.
Gonatt alla fina!

Inga kommentarer: