31 maj 2010

Orkar inte

Jag har noll energi, och tokmycket jobb att göra. Ligger efter 2 1/2 vecka, men jag orkar verkligen inte, har i och för sig skickat det viktigaste, men resten måste ju göras...typ idag....senast imorn. Men det finns ingen tid, och lite hopplöshet hänger över nu när jag är den enda ordinarie kvar på mitt kontor. Jag orkar inte jobba mer än jag gör, och jag vill verkligen inte sitta hemma och göra massa jobb på kvällarna. Men det ingår kanske?

Förhoppningsvis får jag lite feedback på lönesamtalet, men jag vet faktiskt inte om det räcker. Känns som att jag bara är less, och orkar inte ta tag i att mina kollegor snackar om saker de inte vet nåt om, det kommer fram och det känns inte alls bra att veta att man pratas om, och inte med.

Men men, jag biter ihop, sätter på mig masken, och ler....så får vi se när den trillar av. Jag ska först och främst försöka hitta några skor att ha på Vårruset imorn, som inte skaver på mina 5 veckor gamla skavsår, som aldrig läker. Tyvärr lär de bli ännu värre efter morgondagen, men jag behöver verkligen gå med, så jag får nån form av motion den här veckan.

Nu ska jag ta en cigg, gå ner till förrådet, och sen sova.

1 kommentar:

Maria Flinck sa...

Du är en sån härlig människa, synd att du inte får den responsen du förtjänar. Du är så mycket mer än du förstår. En av mina absolut bästa vänner ju.

Se det från den ljusa sidan, snart börjar du plugga och jag är så otroligt stolt över dig!

Puss!