06 maj 2010

Härliga sol!

Har njutit varje gång solen tittat fram de här dagarna. Har jobbat massor och sena kvällar men nu börjar jag skymta slutet på denna vecka. Jobbar bara till 12 imorn och sen är det helg. Helgen innehåller vårstädning på gården, men som det ser ut så kommer det regna hela lördagen, så vi får se om det blir nåt av med det.

Idag kommer M, hon ska ha med sig ägg, och sen ska vi ha pannkakskalas! Leon ska hämtas från dagis lite tidigare än vanligt idag, blir nog skönt för honom, har blivit ett par långa dagar för honom nu, så det förtjänar han :) Och nästa vecka är det ju kort vecka, för honom och R i alla fall, själv jobbar man som vanligt ändå. Höjdpunkten är ändå min utbildning jag ska gå på tisdag. En fortsättning på den jag gick för någon månad sen, och förhoppningsvis kan jag ta steg 3 också. Riktigt intressant är det.

Nu ska jag äta lite lunch och sen plocka i ordning lite här hemma.

See ya!

Inga kommentarer: