20 maj 2010

Sunny day!

Snart har halva veckan gått och solen har lyst på mig varje dag!
Jag har varit skolan och anmält mig, så i september kör det igång. Ska bli spännande och se hur det känns att börja plugga igen, jag ser fram mot det och hoppas på fantastiska resultat! ;)

Igår hamnade jag hos M en sväng efter jobbet. Vi hade djupa diskussioner om diverse stora problem och vi kan väl säga att vi löste det ;) hehe....

Sen åkte jag hem och mös ner mig i soffan innan det var dags att sova.

Idag jobbar jag hela dagen, hoppas mina kunder vill vara ute idag och njuta av solen. Ibland har man ett fantastiskt jobb! Vi får se om de vill som jag. Sen ska jag försöka komma iväg och träna, har bokat pass i alla fall.

Nu ska jag bara ta mig en kopp java till innan jag åker till jobbet.
Sen när jag kommer hem, hoppas jag kunna se upplösningen av hockeymatchen för dagen!
Nu ska vi visa danskarna vilka som bestämmer!!

1 kommentar:

Sys sa...

Jo, en sån här match får man hoppas att man får vara stolt över att vara svensk. ;-)
Heja Sverige!!!