17 maj 2010

Dålig

Min kollega A tycker jag är dålig på att uppdatera bloggen så det är väl bäst jag gör det ;)

Helgen spenderades bland annat i gottröra, i solen, springandes efter Leon, på gräsmattan. Vi sparkade lite fotboll och njöt mest av det härliga vädret. Sen var vi och firade av S som sticker till kriget på onsdag :(

Annars var helgen väldigt lugn, inget speciellt alls, bara slappa.

Så nu är jag inne i kräkveckan...bara jobb jobb jobb. Så vi får se hur det blir med träning, fritid, familj osv, ingen tid finns egentligen till nåt annat än jobb och sova. Vi får se, det kan ju bli bra ändå, men just nu känns det surt att bara ha 1 ledig dag, kvällsjobb och hela helgen. Skit och skräp, men jag ska lita på flow, vi får se....

Nu kommer R snart och hämtar mig, då ska jag bara lämna av honom och Leon hemma, sen blir det träna lite och sen sova...

Kanske tittar in i veckan, men kolla schemat så förstår ni kanske hur veckan ser ut :(

(ja jag är bitter, så imorn ska jag försöka ta mig till skolan och se när jag kan börja)

Inga kommentarer: