09 juni 2010

En kväll med tjejorna

Det behövdes en avslappnad kväll nu, och vad kan vara bättre än en shoppingrunda med massa fina tjejer. Fast egentligen var vi på Spa-kväll på The Bodyshop, men jag skulle vilja säga att det mer var ett sälj-jippo. Men trevligt var det, och massa saker fick jag med hem, mest tack vare att alla köpte massa saker, vilket resulterade i en korg med massa mysgrejer till mig! :D


Annars är det jobb på schemat hela veckan, ska på kryssning till och med på fredag, med jobbet såklart, och nej inte med personalen, utan med mina kunder. Så jag hoppas att alla kan sköta sig så resan blir lugn och sen hoppas jag att solen skiner på lördag så vi kan sitta på däck hela dagen. Som det ska va.

Jag avslutar det hela med att skriva ett STORT GRATTIS TILL NORA!!!!!
Min älskade systerdotter blir stora tjejen och fyller 10 år imorn!

Inga kommentarer: