10 maj 2010

Måndag igen

Helgen startade med en spontan utgång med mina hjärtan från Eds. Och det är ju dom spontana kvällarna som blir roligast. Så lördagen blev inte riktigt som planerat. Jag sov mest hela dagen, och tackar mina älsklingar hemma för att jag fick det. Leon var riktigt trött också, han sov hela 3 timmar efter lunch, och det gjorde ju att R fick lite sömn också. Sen i söndags var vi i skavsta coh hämtade R´s morbro som flugit för första gången i sitt liv (han är runt 60 år). Så dagen spenderades mest i bilen och sen skulle vi ha filmkväll, men Leon ville inte sova och när han väl somnat var jag så trött så jag orkade inte kolla klart på filmen :( Så den får vi se nån annan dag.

Idag är schemat som vanligt igen. Jobbar till 17 sen är det träna med M som gäller. Ska bli skönt att få jobba igenom kroppen lite.

Men nu har jag inte tid med det här, ska gå runt hela kontoret och tända värmeljus och sen krypa in under min filt och skriva massa mail och annat skoj. (Ja, vi har fruktansvärt kallt här idag)

Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer: