24 maj 2010

Klägg och gegg

Fisen var på landet med pappa i lördags. De hade njutit av vädret och bara haft det bra...tills R upptäckte att bara rann och rann ur ögonen och det var ett faktum, ögoninflammationen som vandrat runt på dagis hade slagit till. Själv jobbade jag hela helgen, och det är en historia för sig.

Kan väl bara säga att jag orkar inte skriva om det, men att det löser sig, även fast mina kollegor inte tycker att det är okej. Jag fokuserar på att jag mår bra, och pallar med jobbet.

Idag har jag VAB:at halva dagen, och imorn ska jag vara ledig, men det blir att vara hemma med fisen så mina planer på att bara tänka på mig själv brast, så jag får försöka hitta på nåt annat. Blir väl lite inhandling av sånt som tagit slut, kanske besöka pappa om han är hemma, vi får se vad fisen orkar.

Sen har jag äntligen tränat idag. Det var riktigt tungt idag, men skönt att ha det gjort, och jag ska försöka pallra mig ner på torsdag också, minst. ;)

Nu ska jag bara slå mig ner i soffan, kolla när R och T spelar God of war, och förhoppningsvis somna lätt ikväll och vakna utvilad imorn.

See ya!

Inga kommentarer: