13 oktober 2009

Work and wait

Just nu har jag väldigt tråkigt....sitter och väntar på att grytan i köket ska bli klar, så jag kan lägga i alla grönsaker som ska i och sen börja få till den rätta smaken. Har även gjort mat till Leon så nu har han för nån vecka eller så. Leon ligger för övrigt och sover.

Var ute och hämtade posten, och det va inte skönt alls, kallt och små små flingor i luften, mer som stora vattendroppar. Det får gärna snöa, men inte förrän vi satt på vinterdäcken på bilarna. Och absolut inte innan helgen, R ska ju köra långt, hela vägen till Borås och jag kan ju inte sitta och oroa mig för honom hela helgen. :(

Joo, just det! GRATTIS SYSTER till första älgen! Jag hoppas det kommer en liten leverans med kött sen ;)

Nu ska jag väl försöka hitta på nån lunch då, innan barnet vaknar, då är det fullt ös igen!

Inga kommentarer: