26 oktober 2009

Weekend is over, 6 days tot go...


Helgen har varit ganska fullspäckad och väldigt rolig. Fredagen var jag en sväng nere på puben med Rosis och gänget, känns alltid som gamla tiderna när vi är samlade. Tog sällskap med grannarna hem och de bjöd på vin så jag ringde ner R och det blev lite väl sent eftersom vi skulle upp på dop på lördagen. Men upp kom vi och trots att Leon var risig så skötte han sig exemplariskt under dopet och charmade alla på fikat efter. Vi stannade i Eds på middag och sen åkte familjen hem och jag stannade för en utgång med min älskade Andrea.



Det började bra i alla fall. Men lilla James gillade inte alls att vara ensam hemma med mormor och farmor så A och S gick hem tidigt, men vi andra stannade och det blev både dans och skratt.
Vid 1-tiden tyckte både jag och Rosis att det började bli lite väl trångt så vi åkte hemåt, med ett glatt humör efter en superkväll!


















Nu är det bara 6 dagar kvar på min mammaledighet, sen börjar verkligheten igen. Det känns som att jag har 1000 saker jag vill hinna med innan, men jag tror jag bara ska försöka njuta av de sista dagarna. Och nu har det hänt! Leon började krypa igår! Det var en sladd som lockade och han tog den, dock var det en som han inte får ha, så R gav honom en egen, får hoppas bara att han lär sig att han Bara får ha just Den ;) Haha....tror det blir omöjligt, men man kan hoppas.

2 kommentarer:

Sys sa...

Nä, men se på tusan... Han verkar ha samma stil som kusin Nora. Passa dig för vilken fart man kan få upp. Lik som Tarzan kan man med den stilen galoppera fram i en hej-dundrande fart. :-) Puss till liten

Elin sa...

Ah fast mest så är knäna i golvet, men han märker att man får bättre grepp med fötterna, så vi får se hur han gör sen ;)