08 oktober 2009

Nothing to do

Jag var helt slut igår när jag kom hem från jobbet. Det märks att det var ett tag sen man jobbade, men et är roligt i alla fall.

Idag hade jag tänkt träffa Tess på dan, men hon svarar inte i telefon, jag gissar att hon passar på att sova nu när hon är ledig. Så jag kanske tar en tripp till märsta istället, vi får se.

Ska försöka sortera ut lite kläder och grejer som lilla James kan ha när han är här på besök. Ska bli så underbart att äntligen få träffa den lilla familjen. Vi har ju faktiskt inte setts på nästan 1 år. Och då var han bara en liten klump i magen ;)

Ska väl ta en promenad fram på eftermiddagen också, så Leon får njuta av det fina vädret han med :)

Nu klickar det i köket, kaffet är klart! Så det blir en kopp innan söt vaknar, sen får vi se vart det leder idag.


Inga kommentarer: