18 oktober 2009

Myshelg

Sitter hos mamma och pappa fortfarande, vi har verkligen inte gjort nånting i helgen. Har hjälpt dom att städalite, och sen har vi handlat. Det är nog allt. R kommer hem idag!!! Jag saknar honom så det nästan gör ont, tur att Leon är så lik honom, då får jag i alla fall nästan se honom varje dag ;)

Idag ska vi göra kåldolmar! De e bland det godaste som finns! Okej, nu finns det säkert vissa som tycker att jag är konstig, men dom har säkert inte ätit hemmagjorda kåldolmar, med potatismos, hemmagjord lingonsylt och brunsås. Ska bli så smaskigt. Sen ska jag åka hem till mina kissisar! Grannen har matatdom i helgen, så jag ska köpa en liten blomma på vägen hem som tack för hjälpen. Guld! Verkligen...

Veckan som kommer då...jo...vi har försökt göra hand och fot avtryck i helgen, men misslyckades totalt, så jag ska nog ta mig ner till öppna förskolan så jag kan få lite tips och assistans. När det är klart kan jag börja fundera på när tatueringen ska göras ;)

Sen tänkte jag gå ner till M, förhoppningsvis på måndag, om hon inte har annat inbokat ;) Sen kommr dagen på onsdag, min älskade, saknade Andrea kommer!!!!! Det ska bli såååå kul att äntligen få se henne, och lilla James, och Simon också förstås. Så onsdag-söndag kommer jag nog vara uppbokad med båda att bara vara, skansenbesök och dop...och karaokeförstås!

Nu ska ajg smygaut, sitter i samma rum Leon sover i, och försöka få i mig min tredje kopp kaffe för dagen, Leon tycktenämligen att det var morgon och dags att gå upp vid 05.00, så tro mig, det behövs koffein idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du maste sluta fa mej o grina nar du skriver tjejen! Xxxx <3 /A

Elin sa...

Hmm.....sluta va känslig då vännen! :P

Sys sa...

Jag vill också ha kåldolmar!!!