27 oktober 2009

If I knew

Jag har ett problem! Ett stooooort problem!

På lördag är det utgång med hela tjejligan och jag har INGET att ha på mig! Så jag tog en tur ner till centrum för att se om jag hittade något som känns bra, men inget, absolut inget. Jag hade en vision om en röd klänning, med svarta skor....men de röda som fanns var så tantiga, och okej att jag är ett par år äldre än de andra, men man behöver ju inte skylta med det ;)

Men men jag hoppas det löser sig annars får jag väl ta nån gammal trasa, tyvärr sitter ingenting som det gjorde tidigare då vissa delar krymt och andra växt :(

Det är en ganska dålig dag överlag, Leon är sjuk så det blev ingen fika med mammagruppen, då jag inte vill att de andra barnen ska bli smittade. Men jag mötte Andrea, Simon och James utanför centrum, så vi gick ner till kondis och fikade lite där, sen gick jag och köpte näsdroppar till liten. Hoppas han blir bättre snart.

Nu ska jag i alla fall uppdatera mig i Greys Anatomy världen medan Leon sover.

Bye now!

2 kommentarer:

Maskinen sa...

Vi ses kanske på lördag då, om det är fabben du menar?

Man ska inte klä ut sig va?

Elin sa...

Japp det är fabben jag menar och nej man behöver inte klä ut sig, men vill man så får man ;)