05 oktober 2009

Future

Tänk den veckan som man inte behöver boka tvättstugan...skulle vara så skönt att slippa. Det är ju liksom min syssla det där, R sköter dammsugaren och jag tvätten. Eller rättare sagt, han FÅR inte fixa med tvätten, om det inte hängs och viks som jag vill så blir jag galen!!

Vi har pratat massa om vår kommande renovering nu de senaste dagarna. Vi ska göra oss en mood board och se vad vi kommer fram till, men jag måste få säga att vi är rörande överens för tillfället i alla fall. :)
Förhoppningsvis blir det till våren som vi sätter igång. Jag längtar verkligen.


Och en till sak jag längtar till är att min söta rara bästa Andrea snart kommer hem!! På besök i alla fall. Nu är det bara 15 dagar kvar!!




Glojjy glojjy hallelulija!!!

1 kommentar:

Sys sa...

Det kan vara något som ligger i släkten det där med tvätten. Det kryper i hela kroppen när det inte är som jag vill ha det... ;-)