05 april 2010

Easter is over

Helgen har varit härligt lång. Har träffat hela familjen Dansk 2 gånger, delat ut några påskägg till barnen och Leon har fått några också. Inga med godis, förstås, det är han för liten för. Men han fick en tokfin Mexx-skjorta från danskarna, en jättesöt pyjamas från mormor och morfar och 2 par boxerkalsonger från oss.
Annars har vi inte gjort så mycket vettigt. Har mest liknat julhelgen med allt flängande och sen i säng för att orka med både natten och dagen efter. Leon har börjat vakna på nätterna igen, skriker, livrädd och otröstlig. Vi hoppas på att det går över snart, an orkar inte hålla igång 24/7 hela tiden.
Så nån träning har det inte blivit alls. R var sjuk i fredags, så då var det inte läge att åka ner till gymmet, och på lördag morgon när jag vaknade, kändes min hals som ett rivjärn och gör det fortfarande. Men imorn trotsar jag det och åker ner innan jobbet. Måste komma igång nu, sommaren är ju snart här ;)
Dagens planer får vi se hur det blir med. Det är sagt att vi ska till R´s pappa på fika, men vi får se, han har jobbat hela natten. Annars tvättar jag just nu och när jag hämtat alla kläder ska jag hugga in i en bulle, som jag fick nåt ryck och bakade igår. Mycket goda om jag får säga det själv ;)

Jag har massa fina kort på kusinpojkarna, men har inte lagt in dom på datorn än, så dom kommer senare. Nu är det tajm för att gå ut i snöovädret(????) och hämta upp den tvätt som är torr.

See ya!

Inga kommentarer: